reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Timotej Jančár

Timotej Jančár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 17-ročný študent na gymnáziu v Bratislave. Milovník Jazzu a umenia ako takého. Knihy, hudba a klavír sú mojim únikom z reality. Ako povaha som miešanina sangvinika s melancholikom. Zoznam autorových rubrík:  HudbaSladký život študentskýAround the WorldKritikyPoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Umenie?

Timotej Jančár

Umenie?

Dnes na jednej návšteve som si prečítal jednu pozvánku. Bola to pozvánka na vernisáž diel Andyho Warhola. Na tom by nebolo nič nezvyčajné. No keď som si prečítal, že čo bude na tej výstave, nad tým mi zostával rozum stáť...

  • 14. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 125x
  • 43
reklama
SkryťZatvoriť reklamu