reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Timotej Jančár

Timotej Jančár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 17-ročný študent na gymnáziu v Bratislave. Milovník Jazzu a umenia ako takého. Knihy, hudba a klavír sú mojim únikom z reality. Ako povaha som miešanina sangvinika s melancholikom. Zoznam autorových rubrík:  HudbaSladký život študentskýAround the WorldKritikyPoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Hudba

Iba vibrácie

Timotej Jančár

Iba vibrácie

Zvuk by sa dal charakterizovať ako chvenie-sa vzduchu, narážajúce na naše ušné bubienky. No napadlo vás sa niekedy zamyslieť nad tým, čo to v nás dokáže vyvolať? A prečo?

  • 15. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 799x
  • 2
Bchz

Timotej Jančár

Bchz

Najlepšie rozhodnutie v mojom živote som urobli v roku 1998, keď som sa stal členom Bratislavského chlapčenského zboru.

  • 13. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 099x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu