reklama

Málo odvahy?

Mám známu, ktorá má neskutočnú schopnosť písať. Dokáže napísať báseň o čomkoľvek v priebehu piatich minút. Ale ot niesú iba plytké slová spojené rýmom. Veď posúďe sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Bolesť
Ó, bolesť-ty kvetina upínavá.
Čas rástla už v kolíske môjho jara.

Išla si somnou a držala pevne
môj rozkvitnutý kvet jari.
Prečo ho nepustíš-vari až v jeseni?

Snáď príde vlna, ktorá ťa strhne,
moja duša vtedy vzdychne si zľahka.
Ja verím, že raz príde tá chvíľa sladká.

Veď viera-nádej, tie sestry verné,
raz predsa prídu-pichľavé úponky
na ruže zmenia.

Na ruže vykúpenia.
 

Timotej Jančár

Timotej Jančár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 17-ročný študent na gymnáziu v Bratislave. Milovník Jazzu a umenia ako takého. Knihy, hudba a klavír sú mojim únikom z reality. Ako povaha som miešanina sangvinika s melancholikom. Zoznam autorových rubrík:  HudbaSladký život študentskýAround the WorldKritikyPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu