reklama

Blog? Načo!?

Tak asi nejako takto reagovala na vyhlásenie, že som si založil blog väčšina mojich kamarátov. Ďalšia veľmi rozšírená reakcia bola, že čo to je vlastne ten blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Tieto reakcie ma dosť zarazili. To ľudia vôbec nepociťujú potrebu ventilovať svoje názory? Iná možnosť je, že ich v sebe dusia a z toho potom vyplýva neschopnosť prejaviť sa. Každopádne potreba prejaviť sa, sa skrýva v každom z nás a je len na nás, ako ju realizujeme. Niekto ju realizuje prostredníctvom blogu a iný zasa výstredným oblečením alebo nápadným chovaním-sa. Pre mňa blog znamená priestor pre moje názory. Už dlhú dobu sa vo mne hromadili informácie a keby som ich proste nevypustil, asi by zahltili moje vnútro a už by som sa z nich nedokázal vysomáriť. Mám tým na mysli informácie všetkého druhu. Od myšlienok typu čo si dám na raňajky, až po hlbšie úvahy, nad ktorými sa musím naozaj zamýšlať. Práve teraz po návrate z môjho výmenného pobytu v DE som cítil túto potrebu, no aj somsi uvedomil, že isté veci, čo by som predtým najradšej vykričal celému svetu mi teraz neprídu až také dôležité, povedal by som že mi pripadajú až priamo banálne. Napríklad jedna veľmi aktuálna situácia vzhľadom na to, že sa dnes konajú voľby, mnoho ľudí si povie: "Načo by som ja išiel voliť?!" toto považujem za prejav sebectva a nedostatku záujmu. Ak nikto nejde voliť iba preto, že si povie" Na mňa to ajtak nemá vplyv." tak si neuvedomuje, že existuje aj také niečo ako národ, alebo meno štátu vo svete (to vyznieva tak patriotisticky) a je to čistý sebec, lebo nerobí nič ani vo svojom záujme. Preto aj tento priestor na blogu beriem ako môj priestor. priestor, kde môžem prezentovať všetky moje názory a debatovať s nimi s ostatnými ľuďmi.
Tak nato blog!

 

Timotej Jančár

Timotej Jančár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 17-ročný študent na gymnáziu v Bratislave. Milovník Jazzu a umenia ako takého. Knihy, hudba a klavír sú mojim únikom z reality. Ako povaha som miešanina sangvinika s melancholikom. Zoznam autorových rubrík:  HudbaSladký život študentskýAround the WorldKritikyPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu